Uwaga!

Uwaga!!!
Jest to blog o tematyce yaoi. Yaoi opowiada o miłości zarówno psychicznej, jak i fizycznej między dwoma mężczyznami. Lżejszą formą yaoi jest shounen-ai. Jeśli jesteś homofobem, albo taka tematyka ci nie pasuje to opuść tego bloga. Pozostałe osoby zapraszam do lektury i komentarzy.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach piszcie na moje gg: 9274038. Od pewnego czasu nie działają mi konferencje, więc o nowych notkach będę Was informowała i moim opisie.

niedziela, 18 listopada 2012

INFORMACJA!!


Witajcie Kochani!
Wiem, że już dawno nie wrzucałam nowych notek i w najbliższym czasie niestety się ich nie doczekacie. Walczę z brakiem weny i niestety na razie przegrywam tę walkę. Nie mam też zbyt dużo czasu. Ale nie martwcie się nie porzucą pisania. Powolutku coś tam sobie skrobie. Więc proszę Was żebyście uzbroili się w cierpliwość. Nie chcę, żeby moje opowiadania wyglądały na naciągane i pisane na siłę. Nie będę wrzucała, że tak powiem, byle gówna. To by było nie w porządku w stosunku do Was.
Bardzo Was przepraszam i jeszcze raz proszę o cierpliwość.
Pozdrawiam.
Wasza Hikaru-chan

14 komentarzy:

  1. *^* Weny życzę ! Czekam cierpliwie na nową notkę^ ^ Twoja czytelniczka Hae~nyan ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyjesz i to jest ważne xD na opowiadania można jeszcze troche poczekać .. ;D byle nie za długo
    życze weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha ;D i tak już nie pamiętam co się działo, ale jak wrzucisz nową notke to przeczytam wszystko jeszcze raz. Nie powiem, żebym się z tego jakoś cieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wrócisz do tego opowiadania, jak do innych, bo są po prostu wspaniałe... obyśmy nie czekali na nową notkę zbyt długo;3 życzę duuużoo weny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako wierna fanka z cierpliwością czekam na dalszy ciąg. A jeśli bedziesz miała czas to zajrzyj na mój blog, który powstał dzięki Tobie. :D
    http://narusasuloveyaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak. Ja także jestem twoją wierną czytelniczką i naprawdę podziwiam twoją twórczość, ale jak nie zaczniesz pisać to Cię chyba w cztery litery kopnę. KOBIETO ile można trzymać człowieka w niewiedzy! Naprawdę pomyśl o nas. Jak można żyć z taką niewiadomą przez tyle czasu. Masz najlepsze blogi yaoi, więc weź się za siebie bo zmienię zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam twój jakże wspaniały blog już od dłuższego czasu. Masz świetny styl pisania, opowiadania są naprawdę wciągające:) Mam nadzieję że nie porzucisz bloga i że wena szybko powróci. Nie mogę się doczekać po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam niecałe pół roku na 23 rozdział. Mam nadzieje ,że pojawi się niedługo. Jestem twoją wierną czytelniczką, przeczytałam prawie wszystkie blogi , które napisałaś. Czekam na następne rozdziały . :d

    OdpowiedzUsuń
  9. To opowiadanie jest boskie.! Najlepsze jakie czytałam opo NaruSasu... ja osobiście też coś tam skrobie (innamiliosc.bloog.pl), ale w porównaniu do twojej pracy to jest nic. Czekam na ciąg dalszy... ^_^ Weny, weny życzę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieto!!! Jak możesz trzymać czytelników Twojego bloga w tej cholernej niepewności!!! Rusz się i napisz kolejny rozdział, do cholery!!!! A poza tym masz zajebistego bloga ^-^. Życzę weny i kolejnego rozdziału. Czytam wszystkie Twoje blogi. BŁAGAM CIĘ DODAJ TEN ROZDZIAŁ!!
    @#$%&= Rit-chan

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz zajebistego bloga kobieto !!! pisz ,pisz i jeszcze raz, pisz . nie mogę doczekac sie kolejnego rozdziału , jeżeli szybko go nie napiszesz to chyba na zawał pójdę . Więc błagam cie i prosze PISZ .
    Życze dużo weny !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam, błagam, błagam!! Dodaj kolejny rozdział.. Proooszę.. Tak bardzo ładnie proooszę..

    OdpowiedzUsuń
  13. Yay!! Nie mogę się doczekać następnego rozdziału! Proszę PISZ!! Nie zostawiaj nas ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Po takim czasie to pewnie płonna nadzieja ale mam pytanie, będziesz to kontynuować? Opo jest świetne

    OdpowiedzUsuń